10 jaar FTM Top Music Entertainment

In Oktober 2012 kwam mijn zoon in een bandje en begon op te treden. Doordat ze mee dedenaan popsport werden wij als ouders in het diepen gegooid. Al zo’n 25 jaar niet meer naar optredens geweest en al helemaal niet meer in jongerencentra. Met popsport speelde de band in Willemeen. En daar zaten we dan, totaal niet op ons gemak en voelde ons oud. Maar alles om onze zoon te steunen. We hadden nog geen oordopjes en geen besef van de muziek die buiten de radio om werd gespeeld.

We hebben elkaar niet gesproken die keer en ook toen ze mochten optreden op Polderpop in de late zomer van 2013 was ik niet op de hoogte van je bestaan. Maar dat bleef niet zo want je poste een video op youtube van het optreden. Ik was totaal verbaast. Iemand die we niet kende poste zomaar mijn zoons band op youtube. Als zeer nieuwsgierig persoon begon ik te luisteren en kijken naar andere video’s die je plaatste en wat je schreef op “From the Mountain top”.

Je maakte niet alleen filmpjes van optredens maar probeerde bandjes bekender te maken. Ik was diep onder de indruk dat iemand zoveel tijd en energie in die bandjes stopte, En ik was geschokt hoe weinig mensen dit beloonde met het liken van je pagina en het reageren op je artikelen. Ik weet niet meer hoe het kwam maar ik zal je wel een berichtje hebben gestuurd , we hebben heel wat af gekletst in priveberichtjes en de eerste keer dat ik je persoonlijk heb gesproken was in oktober 2013 in Giesbeek.

Ik vind het geweldig dat je me door je pagina ( waarom zo’n verschrikkelijk lange naam?”) mij kennis liet maken met zoveel talent waarvan ik nooit had gehoord. Mijn muzieksmaak is nu weer up to date en ik geniet er telkens weer van als jij weer een nieuwe band ontdekt. Ondertussen ben ik ook totaal op mijn gemak bij optredens en ook al zie ik je lang niet altijd, als je er wel bent dan is het altijd gezelliger. Bedankt voor al die jaren plezier .

Helma – trouwe bezoeker van FTM Top Music Entertainment.

