We zijn al jaren verder. Begin 2013 gaan we beginnen met het volgen van Lucas, en in dat jaar zien we zijn solo show en nu 4 jaar later brengt hij inmiddels 2e album uit. Ontzettend trots op dit nieuwe werk en dat ik dit al jaren mag meemaken. In de Gibson Room in Amsterdam was ik aanwezig bij de showcase van Luck Is For Suckers. En het feestje gaat vandaag verder. Want iedereen kan genieten van dit nieuwe album.

Zoals ik al zei op 3fm, een nieuw fris geluid en een parel van een album.  https://t.co/4efsjl6KG8  Vanochtend begon Lucas bij Domien en vanavond zijn de heren bij de Wereld Draait Door terug, waar ze ooit eerder huisband waren.

De openingstrack is de huidige single Be Good Or Be Gone en we knallen verder met Method To My Madness & Temporary Remedy, laat de zomer maar komen. Ook Luck Is For Suckers is een stevige lekkere tracks. We vinden ook Are You With Me op het album. Maar luister ook eens Thrill of the Chase,  Always on the Run & Running.

Rock ’n Roll Star dat is wat Lucas is en met zijn band laat horen dat dit album nieuw en fris is.

Got To Let It Go sluit het 2e album van Lucas Hamming. En gaat nu vervolgens op tour, die inmiddels bijna helemaal is uitverkocht. Volgende week zal ik in Eindhoven de show meemaken.

Check Luck Is For Suckers want het is een heerlijk album. Kas, Jelte, Tommy, Stijn en Lucas hebben er een onwijs lekker album van gemaakt.

 

